Wednesday, April 3, 2013

TideShe.com Spring New Designs


Great news for you from TideShe.com, a fashion online store with a great collection of clothes to affordable prices.



Do you find your own spring style?
Do you want this spring is different?
Find your own style in TideShe.com now.
1.Up to $29 minus $5
2.Up to $49 minus $10
3.Up to $69 minus $15
4.Up to $89 minus $20
More activities, please pay attention to the Facebook Home Page: www.facebook.com/TideSheFashion
Join them now

Here’s three of my favorite  items from the store:

1) Casual Grey Velvet Lapel Long Sleeves A Line Two Pieces Dress

2) Orange Round Neck Short Sleeves Batwing Cute T-shirt

3) Black Long Pants Stars Print Skinny Leggings


RO: Vesti bune pentru tine de TideShe.com, un magazin online de moda cu o colectie mare de haine la preturi accesibile.
Nu iti gasesti propriul stil de primavara?
Vrei ca aceasta primavara sa fie diferita?
Gaseste-ti acum propriul stil pe TideShe.com.
1.La peste 29 dolari minus 5 dolari
2.La peste 49 $ minus 10 dolari
3.La peste 69 dolari minus 15 dolari
4. La peste 89 $ minus 20 dolari
Mai multe activitati va asteapta pe pagina de Facebook: www.facebook.com / TideSheFashion
Alaturati-va-le acum!
Iata trei dintre articolele mele preferate din magazin:

1) Casual Grey Velvet Lapel Long Sleeves A Line Two Pieces Dress
2) Orange Round Neck Short Sleeves Batwing Cute T-shirt

3) Black Long Pants Stars Print Skinny Leggings

19 comments:

  1. wow au reduceri nu gluma,superrrrrrrrrrrrr ma mai uit un pic pe sit acusica :)

    ReplyDelete
  2. sunt dragute ,reducerile oricand sunt bine venite...:)

    ReplyDelete
  3. Foarte dragute hainele de pe siteul lor

    ReplyDelete
  4. imi place :)

    ReplyDelete
  5. sunt foarte frumoase hainele lor si au si reduceri, super!

    ReplyDelete
  6. Aluculesei BrindusaApril 4, 2013 at 5:42 AM

    Dragute si au si preturi accesibile ,multimim mult!

    ReplyDelete
  7. sunt foarte dragute si de calitate si pretul lor este chiar accesibil

    ReplyDelete
  8. frumoase si hainutele si reducerile :)

    ReplyDelete
  9. ieftine si super dragute :*

    ReplyDelete
  10. Imi plac la nebunie pantalonii si tricou cu stelute, iar preturile sunt accesibile.

    ReplyDelete
  11. Multumim Andreea pentru ca ne-ai aratat un magazin cu haine asa de dragute si cu un raport calitate/pret,de exceptie!
    Felicitari magazinului pentru produse

    ReplyDelete
  12. Acum am intrat si eu la ei si mi-a placut ce am vazut. Multumim :)

    ReplyDelete
  13. E buna oferta! Imi plac toate :)

    ReplyDelete
  14. Preturile sunt bune cred ca dureaza ceva comanda, si nu am idee cat e transportul ?

    ReplyDelete
  15. Transportul este gratuit, iar comanda vine cam in 15 zile lucratoare dupa ce se expediaza.

    ReplyDelete
  16. e super daca transportul este gratuit ...

    ReplyDelete
  17. foarte frumoase

    ReplyDelete