Sunday, July 7, 2013

Moda e arta ta

De multe ori, mi-am pus intrebarea: ce este moda? Am zis haine, designeri, modele, industrie, lux. Bun, pana aici e bine. Altceva? Spectacol! Da, moda este fara indoiala spectacol. Arta? Da, poate si arta. Dar este mult mai mult de atat. A imbratisa un anumit stil, un anumit trend si un anumit nivel de confort. Moda de fapt e dovada evolutiei societatii moderne. Asadar, ea devine un fel de a te imbraca, un mod de a trai, de a se distra si de a calatori – un mod de viata, adoptat de un anumit grup de oameni intr-o anumita perioada de timp. Si de acolo se declanseaza totul. Ca bataia senzuala din aripa unui fluture care provoaca o intreaga furtuna, de cele mai multe ori in sensul pozitiv, bineinteles.

Dar, pe langa aceasta miscare globala, cred ca moda are un caracter extrem de intim si se naste diferit in fiecare individ si evolueaza diferit. Moda este felul tau unic de a te exprima, chiar daca nu vrei sa spui neaparat ceva, lumea tot va percepe un mesaj. Nici nu ai idee cat de transparent poti deveni prin felul in care te imbraci. Si revenind la ideea ca nu este vorba doar de hainele pe care le porti, moda se regaseste si in atitudinea ta, in felul in care te comporti cu lucrurile tale, cu accesoriile si cu tine. Moda are in ziua de astazi o influenta enorma, devenind o forta provocatoare si in continua miscare. Nu trebuie sa ajungi o „victima a modei”, dar nici sa fii in afara jocului. Cheia este sa ramai in joc, dar sa-ti faci propriile reguli. Tu alegi ce rochii de ocazie sau ce costume porti. Tu iti alegi culorile pentru acele rochii de vara pe care le vei imbraca la malul marii. Tu iti combini accesoriile si tu alegi ce paltoane te incalzesc mai bine iarna. Da, poti sa accepti sfaturi. Chiar este indicat. Dar alegerea finala iti apartine complet, caci moda este arta ta.

5 comments:

  1. NU MA INTERESAT NICIODATA MODA MA IMBRAC CU CE IMI PLACE SI CU CE IMI PERMIT SA IMI IAU.NU IMI PLACE SA MA LAUD SAU SA MA IAU DUPA ALTI...AVEAM O VECINA CIND MERGEAM LA EA SCOTEA TOT SIFONIERUL SA IMI ARATE CE SI-A LUAT.UNI SINT Snobi ISI IAU HAINE DOAR SA AIBA CU CE SA SE LAUDE LA PRIETENII SI VECINII.

    ReplyDelete
  2. STINGACIU DANIELAJuly 7, 2013 at 3:19 AM

    Da asa este ai mare dreptate:) moda este arta de a te asorta cum crezi tu de cuviinta ,apropo rochitele sunt superbeeeeee:D

    ReplyDelete
  3. din punctul meu de vedere moda o faci chiar tu :)
    te imbraci astfel incat sa te simti bine :)

    ReplyDelete
  4. eu nu tin sa fiu la moda important e sa ma simt bine in hainele pe care le imbrac .

    ReplyDelete
  5. Sunt de acord ca alegerea finala iti apartine. :)

    ReplyDelete