Thursday, November 28, 2013

Accesorii pentru laptopul meu

In general femeile achizitioneaza produsele IT in functie de cum arata, cat de trendy si de lucioase sunt, performanta punand-o undeva pe locul doi si nici eu nu fac exceptie de la aceasta regula. Degeaba imi spune sotul ca un alt laptop e mai performant decat cel pe care-l vreau eu, nu-mi place si pace, ca doar e pentru mine, chiar daca ulterior ajung sa-i dau dreptate. Dar credeti ca o sa recunosc acest lucru? Ehhh, asta-i farmecul unei femei, ea nu greseste niciodata in fata barbatului, ci numai cand vrea ea, ba chiar tot barbatul, bietul de el, e vinovat si pentru greselile ei...

E lesne de inteles, ca bateria laptopului meu a avut o durata de viata de 5 luni si cum l-am luat la mana a doua (nou spunea vanzatorul pentru ca-l castigase la un concurs) nu am avut garantie la el si uite asa a inceput drama...

Incep sa plang ca o apucata, iar sotul meu ma priveste mut de uimire:
"Ai patit ceva?"
Ma sacaie aceasta intrebare, nici eu nu stiu ce am, asa ca nu stiu cum i-as putea raspunde si izbucnesc...
"Ce sa patesc? Laptopul m-a lasat, tu ma superi..."
"Eu?" -intreaba el razand, obisnuit cu crizele mele. "Ce-am mai facut?"
"Ce sa faci? Pai, cum ce-ai facut? Baterie laptop iti spune ceva? M-ai lasat sa iau laptopul asta si acum imi trebuie o baterie noua, iar tu tot intarzii sa mi-o iei. Ce-o sa fac eu pana atunci?"
"Stai linistita! Am zis sa fac o economie la buget si am asteptat ziua de Black Friday la Laptop Garage."
"Serios? Nu mi-ai spus! Am crezut ca ai uitat de mine... Dar stii ceva? Sa iei o baterie performanta, ca sa ma tina mult timp de acum incolo!"
"Nu e chiar asa, trebuie sa iau o baterie compatibila cu laptopul tau" -imi explica el.
Intru repede pe internet si ii arat pe telefon ceva...
"Daca tot zici ca sunt reduceri asa mari, sa-mi iei si asta incarcator auto-air laptop Dell 90w!"

http://www.laptopgarage.ro/incarcator-auto-laptop-dell/8510-putere-90w-original.html

"De ce?" ma intreaba el mirat.
"Ca sa te iert!"- ii spun eu zambind.
"Dar ce-am facut?"
"Cum ce-ai facut? Nu ma supara cu astfel de intrebari ca sa sti ca am vazut si o husa de laptop rosie si numai scapi chiar asa de usor..."
http://www.laptopgarage.ro/husa-laptop/8720-microfibra-13-inch-tucano.html
Se stie ca femeile cad intotdeauna in picioare, dar si barbatii ne lasa.

Daca esti pasionat de laptop si intentionezi sa-ti achizitionezi accesorii sau componente pentru el,ia-ti cu incredere de la Laptop Garage, pentru ca aici vei gasi exact ceea ce cauti pentru toate tipurile de laptop.
Devino fan-ul paginii de Facebook Laptop Garage pentru a beneficia de super oferte!

No comments:

Post a Comment