Thursday, November 28, 2013

Black Friday Delmag

Vineri, 29 noimebrie 2013, pe Delmag, magazinul meu preferat de electronice si electrocasnice, se deblocheaza preturile Black Friday, asa ca voi profita din plin de ele.

Apreciez ca au ales aceasta zi pentru a aplica reducerile pe care toata lumea le asteapta, pentru ca majoritatea oamenilor primesc salariu in data de 25 ale lunii si asa vor putea beneficia de minunatele lor oferte si cei ce nu si-au facut economii special pentru aceasta zi.

In ceea ce ma priveste intentionez sa-mi achizitionez cel putin doua produse de pe site: in primul rand vreau un laptop, pentru ca cel vechi s-a stricat, mai bine zis l-am stricat. 

Saracul meu laptop prin cate a trecut alaturi de mine! Nu stiu cum fac eu si desfac, ca mereu fac pozne, mai ca-l intrec pe baietelul meu in materie de gafe... Habar nu am ce i-a venit copilului meu, ca intr-o zi s-a jucat cu masinutele pe tastatura de la laptop si astfel s-a desprins litera "B", eu nestiind ca se pune la loc foarte usor cu ajutorul uni clips, am zis sa ascund faptele feciorului meu drag si s-o lipesc, topindu-i astfel sistemul de prindere si distrugandu-i de tot litera respectiva. Bineinteles ca nu am mai putut tainui nimic si a trebuit sa recunosc cum s-a intamplat minunea, dar asta e alta poveste...

Satul sa stea cu o tasta lipsa, sotul i-a pus gand rau, vrea un laptop nou, iar un laptop Acer Aspire E1-531-10004G50Mnks, NX.M12EX.217, Intel Celeron 1000M Ivy Bridge, 500GB HDD, 4GB DDR3, Intel HD Graphics, Windows 8 - este exact ceea ce ne trebuie, are o configuratie excelenta si un design atractiv.

Ceea ce ma incanta foarte tare la acesta este :

-bateria Litiu Ion cu 6 celule (ma astept la o autonomie de pana la maxim 4-5 ore).
-pentru copierea datelor am la dispozitie un hard disk cu interfata SATA cu o capacitate de stocare de 500 GB, mai mult decat suficient pentru orice utilizator, deci si pentru mine.
-posibilitatea de upgrade a memoriei pana la 8GB.
-contrast, luminozitate, culori ale display-ului.


http://www.delmag.ro/laptopuri-and-tablete/laptop-notebook/laptop-acer-aspire-e1-531-10004g50mnks-nx-m12ex-217-intel-celeron-1000m-ivy-bridge-500gb-hdd-4gb-ddr3-intel-hd-graphics-windows-8.html
Abia astept sa vad cat voi economisi la achizitionarea lui in aceasta zi!

Lucrez acasa, am un blog de care ma ocup atat cat pot, si de multe ori trebuie sa printez dovezi ce trebuie sa le duc la vama pentru cadourile primite de la site-urile internationale cu care colaborez, ca sa nu fiu nevoita sa platesc TVA-ul la ele. M-am saturat sa stau la coada cate o jumatate de ora pentru un lucru asa marunt, asa ca m-am hotarat ca nu se mai poate fara imprimanta.

Am tot oscilat in alegerea mea, dar in final am decis sa nu ma mai uit dupa imprimante cu laser color si sa optez pentru o multifunctionala SAMSUNG CLX-3305FN, tot cu laser color, dar cu functii de imprimanta, scanner, copiator si fax. 

http://www.delmag.ro/imprimante/multifunctionale-laser-color/multifunctionala-samsung-clx-3305fn-retea-fax-adf.html

Este destul de usor de utilizat, fiind proiectata pe o folosire simpla si intuitiva, are un design ergonomic si un toner polimerizat, ceea ce inseamna ca documentele printate vor avea linii mai precise si culori mai vii. In plus, ii pot scoate baietelului meu de pe internet tot felul de fise de activitati cu care sa ne umplem timpul liber. :)

Sunt sigura ca voi face economii substantiale la bugetul meu si abia astept aceasta zi!

http://www.delmag.ro/


Aboneaza-te aici la newsletter-ul Delmag si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday!

No comments:

Post a Comment