Thursday, November 28, 2013

O iarna pe stilul meu

 Aboneaza-te la newsletterul KURTMANN pentru a fi la curent cu noutatile in moda zi de zi si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday. In plus, nu uita ca ai transport gratuit la toate comenzile cu produse in valoare de peste 190 lei

Un nou anotimp incarcat incarcat de povesti si trairi isi face intrarea in scena. Iarna nu se lasa prea mult asteptata in acest an. O asteptam de mult mai ales ca venirea ei insemna un prilej de a face noi cumparaturi, dandu-mi o satisfactie deplina.

Trend-urile din aceasta iarna sunt un subiect incins de discutie, pentru ca in acest an se  renunta la culorile  preponderent sobre cu care suntem obisnuiti in sezonul rece, se poarta culoriile vii, precum rosu, roz si verde; culorile metalice, in nuante de argintiu, auriu si albastru metalizat. Moda ne face o invitatie speciala la texturi si culori, iar actorii principali putem fi chiar noi in acest univers desprins parca de sub soare.

Daca ar fi totusi sa ne luam dupa vorbele lui Yves Saint Laureant - "Moda este trecatoare, stilul este etern", probabil ne-am urma stilul in ciuda tuturor informatiilor stiute, pentru ca asa cum spune John Fairchild - "Stilul este expresia individualismului contopit cu carisma. Moda este ceva care urmeaza stilului", iar frumusetea succede increderii in sine.

Perioada sarbatorilor se apropie si trebuie sa fiu mosul intregii familii, dar si propriul meu mos, nu ma pot abtine sa nu intru pe site-ul meu preferat Kurtmann,  un site care m-a ajutat in aceasta vara sa fiu in tendinte, sa fiu chic si asta la preturi rezonabile. Cheltui putin, dar cu cap, deoarece calitatea este la ea acasa in acest magazin online.

Pot multumi intreaga familie cu o singura comanda, deoarece pe site se gasesc articole pentru femei, barbati si copii la preturi uimitoare ce apartin unor brand-uri renumite, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Mango, Pull and Bear si multe altele, iar cand ma gandesc ca pe 29 noiembrie este Black Friday, nu pot decat sa ma intreb: "Oare chiar pot sa le iau cu preturi mai mici decat cele existente deja?"

Un gand imi strafulgera mintea: "Eu de ce nu as fi fashion iarna asta? Mai ales la asa preturi..."

O rochie Stradivarius intr-o nuanta de albastru inchis, cu decolteu rotund si spatele semi-decupat, mi-ar da multa incredere in mine, m-ar face sa ma simt bine cu ce port, fiind exact pe stilul meu.

http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/cod/5201202010
As purta-o in combinatie cu o jacheta rosie, care se afla in tiparele lucrurilor la moda in aceasta iarna si care ar aduce culoare tinutei mele.
http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/cod/303009030
 Bineinteles, tinuta nu ar fi completa fara niste cizme cu toc mic de maxim 7 cm si cu varful usor ascutit, exact cum imi place mie sa port.
http://www.kurtmann.ro/spcat/femei/cod/7612955246520
Ma consider inspirata si creativa in aceste alegeri si cred ca cel mai important lucru e sa ma plac eu, sa fiu multumita de mine si de felul in care arat.
http://www.kurtmann.ro/

Gasiti-va si voi stilul si profitati de reducerile spectaculoase de vineri!

http://www.kurtmann.ro/

1 comment: