Sunday, December 29, 2013

Planuri pentru 2014

Melancolia m-a cuprins, inca un an e pe cale sa treaca si ma indepartez tot mai mult de copilarie. Nu vreau sa bifez ce am facut anul acesta, pentru ca face parte din trecut, eu ma gandesc intotdeauna la viitor. Imi fac diverse planuri in minte si fac tot ce-mi sta in putere sa se indeplineasca. Am invatat ca de multe ori nu depinde doar de noi indeplinirea dorintelor noastre, ci de diversi factori inconjuratori, insa mai stiu de asemenea ca daca vei crede cu tarie in tine si vei face tot ce sta in puterea ta pentru a  realiza ce-ti propui, nu ai cum sa dai gres.

Nu stiu daca ati observat sau nu, dar pesimistii atrag numai lucruri negative si lor li se pare ca sunt ce mai nefericiti oameni de pe pamant, un mod egoist de a vedea lucrurile daca m-ati intreba pe mine, pentru ca li se pare ca lumea graviteaza sau ar trebui sa graviteze in jurul lor, iar oamenii plini de viata, optimisti, care trec peste greutati cu zambetul pe buze, sunt mai fericiti si totul in viata lor merge de la sine, pentru ca ei stiu cu adevarat ca viata e facuta din bune si din rele...

Nu vreau sa va plictisesc cu o postare interminabila, pentru ca stiu ca sunteti in toiul pregatirilor pentru ziua de maine, asa ca o sa fiu punctuala...

Iata planurile mele pentru 2014, in ceea ce priveste blogul bineinteles:
-sa am mai multe postari de suflet
-sa scriu mai mult pe blog
-sa imi cresc numarul de urmaritori
-sa fac mai multe concursuri
-sa va tin la curent cu noutatile fashion ca si pana acum, iar lista ar putea continua insa acestea ar fi principalele mele obiective.

Voi ce planuri v-ati facut pentrul noul an?

No comments:

Post a Comment