Monday, January 6, 2014

Fara prea multe cuvinte

De multe ori ni se intampla in viata sa vedem lucruri ce ni se par interesante si pe care nu le imortalizam. Mie, spre exemplu, mi-au placut aperitivile si desertul verisoarei mele si nu neaparat din cauza ca a pregatit ceva nemaintalnit, insa uneori daca sti sa le asezi in farfurie par mai apetisante. Un lucru dovedit daca tin cont ca baietelului meu nu i-au placut ouale de gaina pana in momentul in care i-am desenat un chip cu markerul pe coaja oului fiert pe care vroiam sa i-l dau, iar de atunci atunci nu a mai contat daca-i dau ou de prepelita sau de gaina, fiindca le-a acceptat pe ambele deopotriva.

Mi-am propus ca incepand cu acest an sa pun poze pe blog cu tot ceea ce mi se pare interesant, asa ca am trecut la fapte, poate aveti nevoie azi, de Sfantul Ion, de idei de aperitive:







Nu-i asa ca vi se face pofta doar privind?

No comments:

Post a Comment