Wednesday, September 24, 2014

E timpul puloverelor

Toamna isi face simtita prezenta si deja am inceput sa scot puloverele din dulap, dar asta nu inseamna ca nu se mai gaseste loc pentru altele noi. Facand un mic inventar al hainelor groase, observ ca la capitolul cardigane nu stau atat de bine, desi din punctul meu de vedere sunt practice, calduroase si oricand la indemana oricui in alcatuirea unei tinute.

Am vazut un cardigan simplu, dar deosebit, intr-o nuanta placuta de camel. Nu stiu de ce, dar a inceput sa-mi placa foarte mult aceasta culoare...

Click pe poza pentru a intra in pagina produsului.

http://www.sheinside.com/Camel-Long-Sleeve-Pockets-Knit-Loose-Cardigan-p-181928-cat-1734.html?aff_id=461


Un alt cardigan care mi-a placut este unul mai elegant decat primul si extrem de feminin.

http://www.sheinside.com/Pink-Long-Sleeve-Slim-Knit-Cardigan-p-181633-cat-1734.html?aff_id=461

M-am tot uitat la puloverele mele si majoritatea sunt in nuante inchise, nu am gasit nici unul roz, de aceea acesta va avea un loc de cinste in lista mea cu produsele must-have:
Click pe poza pentru a intra in pagina produsului.

http://www.sheinside.com/Red-Long-Sleeve-Cable-Knit-Crop-Sweater-p-177783-cat-1734.html?aff_id=461

Mai rasfoiesc insa paginile site-ului pentru ca vreau sa ma hotarasc si sa iau decizia cea mai buna, mai ales ca pana pe 25.09 beneficiez de o reducere de 25%, tot ceea ce trebuie sa fac e sa folosesc codul:  sweater25.

Fall is coming and I guess you need a piece of sweater.

Keep your look at these most-loved collection!!

$25 OFF of Fall-Sweaters for you.

Code:sweater25 Ends:Sep/25


Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

8 comments:

  1. Wow ce frumoase sunt aceste cardigane...imi place de mor cel de-al doilea.:*

    ReplyDelete
  2. Uite, o jacheta in genul acesta caut si eu de un timp, nu le gasesti prea usor.

    ReplyDelete
  3. Culori pe placul meu, f.dragute! Si eu obisnuiesc sa cumpar nuante inchise, fiindca asa si port mai mult!

    ReplyDelete
  4. Sunt foarte frumoase! Primul chiar ma reprezinta din toate punctele de vedere
    Iti multumesc pentru aceasta prezentare de articole de sezon!

    ReplyDelete