Wednesday, May 20, 2015

Copiii, televizoarele şi experienţele plăcute

Copiii din ziua de azi sunt extrem de inteligenţi. De ce spun asta? Aveţi puţină răbdare şi o să vă povestesc... Zilele trecute ne-a făcut o vizită prietena băieţelului meu. Se joacă ei ce se joacă şi fetiţa se gândeşte să lipească ventuze pe televizoare. Să-mi sară inima din piept la gândul că le-ar putea zgâria, pentru că abia le cumpărasem la ofertă din magazinul online Dwyn. Îi atrag atenţia să nu se joace aşa şi ce credeţi că-mi zice pitica? "Eu când o sa fiu mare o să mă căsătoresc cu Mario, aşa că ce e al lui e şi al meu, nu-ţi face griji. El o să-mi dea portofelul, iar eu o să fac cumpărături, iar dacă e cuminte poate îi iau şi lui ceva."






M-a amuzat teribil şi m-a uimit în acelaşi timp imaginaţia ei, i-am explicat că tocmai fiindcă o să fie şi al ei trebuie să aibă grijă de el şi că cel mai bine ar fi să se uite la desene animate sau să se joace la noul Playstation, pentru că am luat nişte jocuri grozave pentru ei. Astfel i-am distras atenţia de la joaca precedentă şi eu am putut sta liniştită. 



Acum aş vrea să-mi cumpăr o camera foto mai performantă decât cea pe care o am, dar aştept să o achiziţionez atunci când o să fie la ofertă.


Această decizie mă va face gata de concediu şi pregătită să fac cele mai frumoase fotografii.


1 comment:

  1. Un aparat de fotografiat nou mi-ar trebui si mie, e bine ca pot fi luate in rate.

    ReplyDelete