Wednesday, June 17, 2015

Lansarea noului magazin ECCO Shoes din Dorobanti

Cand eram micuta nu intelegeam niciodata de ce mama si tatal meu investesc atatia bani in pantofi si de ce prefera sa-si cumpere o pereche pe an, cand ar putea sa-si cumpere zece incadrandu-se in acelasi buget, dar cum intelepciunea vine cu timpul, mi-am dat seama ca o incaltaminte de calitate rezista in timp, previne transpiratia picioarelor, ofera stabilitate in timpul mersului si nu in ultimul rand este extrem de confortabila.

Tocmai din acest rationament am marea placere sa va ofer toate informatiile legate de deschiderea noului magazin, cu design modern, ECCO Shoes din Dorobanti, fiind al 25-lea magazin din Romania si al 11-lea din Bucuresti, dar primul showroom din Bucuresti situat la strada, asa ca probabil nu o sa va fie foarte greu sa-l gasiti. Asadar maine, 18.06. 2015, la ora 18:00, puteti face o vizita pe strada Dorobanti, numarul 170.

La aceasta lansare ECCO Shoes isi propune sa induca cumparatorilor mesajul de siguranta si confort, despre care va vorbeam si eu mai devreme, facand o comparatie cu companiile aeriene. Daca o sa va aflati pe terasele din Dorobanti intre orele 17:00 si 18:00, nu ar trebui sa va surprinda daca veti primi un avion de hartie (origami) de la una dintre cele doua stewardese (hostese) sau de la un pilot (actor), ci ar trebui sa va bucure pentru ca pe acel avion cu sigla ECCO, veti avea un cod de discount de 20%.

Deschiderea inedita nu ar trebui ratata daca locuiti sau sunteti in vizita in Bucuresti, pentru ca rar veti putea lua parte la un asemenea eveniment. Va puteti relaxa pe scaunul de masaj, veti putea asculta speach-uri extrem de incitante, ce va vor pune imaginatia la incercare si care va vor introduce in alta dimensiune, iar stewardesele se vor plimba cu caruciorul mobil pentru a va servi cu snaks si bauturi. Tot acolo veti gasi si un rollup, unde puteti completa destinatia unde vreti sa mergeti, va puteti face poze incaltat cu produsul preferat si tinand un stegulet in mana. Ce sa mai vorbim atat? E o experienta si un eveniment de la care nu poti sa absentezi fara sa regreti.

Reducerea de 20%, speach-urile pline de culoare, masajul, snaks-urile si bautura te vor face sa vezi ca esti un client important si respectat al unui magazin caruia ii pasa de confortul picioarelor tale, dar si de siguranta lor. De ce? Pentru ca fiecare client conteaza!





1 comment:

  1. Modele variate , marfa de calitate , am vazut cateva sandale de mi-au ramas gandul la ele ... in wishlist cu ele :)) acum voi vedea cand le vine randul sper sa nu fie in lista aia "cand voi creste eu mare ...... "

    ReplyDelete