Tuesday, June 30, 2015

Liber la frumusete atata timp cat exista Beauty Free

Ori de cate ori vad in revistele fashion o femeie superba, realizez ca nu doar ce poarta pe ea sau machiajul o pun in evidenta, ci si un par ingrijit, cu un aspect sanatos. Indiferent daca avem parul lung sau scurt, drept sau ondulat, indreptat sau permanent, natural sau vopsit, uscat sau gras, un lucru e cert, este podoaba noastra capilara si trebuie sa avem grija de ea asa cum se cuvine, iar ca sa putem face asta trebuie sa stim ce tip de par avem.

Trebuie sa recunoastem ca odata cu venirea verii, temperaturile ridicate,  apa de mare, existenta clorului in piscine, dar si dietele drastice pe care le tinem ca sa aratam bine, incep sa-si puna amprenta asupra frumusetii parului nostru. Cele mai frecvente efecte sunt decolorarea, ingrasarea parului, despicarea varfurilor si pierderea stralucirii.

Din toate aceste puncte de vedere putem spune ca orice tratament profesional de ingrijire a parului de acasa, nu este doar un moft, ci o necesitate. Pentru a obtine rezultatele dorite trebuie sa folosim produse profesionale, a caror calitate sa fie incontestabila.

Scalpul meu este extrem de sensibil si mi-au fost recomandate de catre sora mea, hair stylist de meserie, produsele din gama Hairganic, ce contin ulei de argan, vitamina E si omega 3, 6, 9, fiind o alegere excelenta si pentru varfurile degradate, caderea parului, ajutand la mentinerea culorii parului si permitand o aranjare usoara.


Este destul de greu sa gasesti pe piata brand-uri premium precum: Luiza Essence, Kashmir Hair System, Empire Hair, Ego Professional Max Repair sau Hairganic, de care ne putem bucura in unele saloane de infrumusetare. Multi nu stiu unde sa le gaseasca si pentru ce tip de par sau probleme sunt destinate fiecare. Nici eu nu as sti probabil daca sora mea nu ar lucra in domeniu, dar macar va pot spune si voua cateva cuvinte despre fiecare.

Pentru parul vopsit, fin si subtire poti alege gama Luiza Essence Cattleya Secret (fara sare, sulfati sau parabeni), pentru a te bucura de un par mai puternic, fin, stralucitor si usor de coafat.
Ego Professional Max Repair trateaza parul uscat, fragil, cu tendinte de rupere sau de cadere, avand un efect de regenerare, intarind si stimuland cresterea parului.
Kashmir Hair System este o alegere ideala pentru parul uscat, vopsit, deteriorat sau casant, deoarece nu numai ca-l repara, dar indeparteaza matreata si alte impuritati, intarindu-l si redandu-i frumusetea naturala dupa care toti tanjim.
Empire Hair Max sub forma de pudra ofera o solutie imediata impotriva caderii parului.

Pe Beauty Free veti gasi si brand-uri precum Just Blond si Cattleya si o multime de tratamente de reconstruire, rejuvenare si indreptare a parului, pe care le puteti descoperi chiar dumneavoastra pe site.
Puteti participa la concursul lor de pe Facebook "Descopera frumusetea fara granite!"si aveti ocazia sa va convingeti de calitatea lor.

8 comments:

  1. suna bine... mi-ar place sa incerc si eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produsele le gasesti pe site-ul oficial Beauty Free.

      Delete
  2. Gama pentru părul vopsit, fin și subțire mi-aș dori să o încerc, pentru că aș avea mare nevoie.Se pare că au produse bune, de calitate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt produse profesionale. Cine a spus ca trebuie sa mergem la saloane ca sa facem un tratament adecvat pentru parul nostru? Putem face acest lucru si acasa :)

      Delete
  3. Nu prea mai am încredere în produsele ce apar acum" toate sunt la fel" dar am să incerc ! Mulțumim,ești o drăguță!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt produse profesionale folosite in tratamentele din saloane, asa ca nu ai de ce sa fii neincrezatoare.
      Multumesc si eu:*

      Delete
  4. Multumesc Andreea pentru prezentare! Lucrând oarecum in
    domeniu mie mi se potrivește ,pentru parul meu,Kashmir Hair Systems si garantez ca aceste produse sunt profesionale si de foarte buna calitate!

    ReplyDelete
  5. Wow as avea o nevoie neaparata de Kashmir Hair System,intotdeauna mi am dorit sa am parul ingrijit zi de zi ca la salon :) Multumesc Andreea chiar nu stiam ca avem sansa sa le cumparam si noi la preturi atat de accesibile ;)

    ReplyDelete