Friday, September 4, 2015

Sa muncim cu drag pentru viitor

Am fost un copil visator. Poate tocmai de aceea in imaginatia mea ma vedeam nu cu una, ci cu trei joburi. Mi-ar fi placut enorm sa fiu educatoare sau invatatoare, pentru ca aveam un calm de invidiat, precum si darul sa-i fac pe toti copiii din jurul meu sa ma iubeasca si sa ma asculte. Un alt job care ma incanta era acela de medic pediatru, dar ulterior am aflat ca facultatea de medicina presupune multa stapanire de sine, iar teama de sange m-a facut sa renunt. Poate o sa vi se para hilar, dar sa fiu dadaca mi se parea de asemenea fascinant. Nu prea imi dau seama cum de la meseriile care aveau legatura cu copilasi, am ajuns sa lucrez ca economist, iar ulterior in IT, dar ma bucura faptul ca nu as da pentru nimic in lume  ceea ce fac acum pentru altceva.

In zilele noastre, sectoarele tehnologice si economice se dezvolta atat de repede incat omului ii este greu sa tina pasul cu acest progres sau sa anticipeze ce tipuri de cariere vor fi la cautare in urmatorii  zece sau douazeci de ani. Ar fi un gest lipsit de insemnatate sa pariezi pe un job. Dupa parerea mea, indiferent ca-ti indrepti atentia catre locuri de munca full time sau part time, trebuie sa faci ceva ce-ti place. Este foarte important sa mergi la serviciu si sa te simti ca intr-o alta familie, pentru ca altfel fiecare zi de munca ti se va parea o corvoada. Nimeni nu-si doreste asta, nu? 

De cele mai multe ori, constat ca oamenii fac compromisuri in acest sens si accepta un job doar de frica pierderii venitului pe care-l implica acesta, desi atrage dupa sine stres, nervi si relatii tensionate cu superiorii care uita sa pretuiasca si importanta omului ce efectueaza munca fizica in cadrul unei companii. Poate ca e timpul unei schimbari si sa puna stop unor asemenea abuzuri. De ce sa muncesti luni de zile fara sa fii platit si sa accepti tratamente inumane? Trebuie sa inveti ca pe langa obligatii, ai si o multime de drepturi. Atatea cariere de succes, atatea joburi de viitor iti bat la poarta si tu nici nu ai habar!
 
 Pana se va trece la recrutarea prin video CV, ai posibilitatea sa-l completezi online cu informatiile despre tine si sa aplici la joburile de pe Start Jobs.

Sa muncim cu drag pentru un viitor promitator!

5 comments:

  1. Multumesc pentru informatii! So ... Start Jobs!

    ReplyDelete
  2. Mie nu mi-e frica de schimbare, am avut multe joburi pe care le-am schimbat atunci cand nu mai erau ok pentru mine.

    ReplyDelete
  3. S-a dus de mult perioada sclaviei, dar unii uita asta. Nu are rost sa te complaci in asemenea job-uri, mai ales cand iti gasesti asa usor joburi online

    ReplyDelete
  4. Super articol , dar sa nu uitam ca serviciul este chiria pe care o plătim pentru a fi în viaţă.

    ReplyDelete
  5. Da, ma uit si eu pe site, e bine sa vezi ce apare.

    ReplyDelete