Tuesday, September 8, 2015

Un ghiozdan echipat e cea mai buna alegere

Pentru noi, parintii, inceperea noului an scolar este un stres in plus din simplul motiv ca vrem ca totul sa fie perfect. Nu doar hainutele si incaltamintea ne preocupa, caci copilul pentru a merge la scoala pe  langa un aspect curat si ingrijit are nevoie si de ghiozdane, inclusiv de rechizite. Aici intervine o problema... Nu ne-am nascut invatati si de cele mai multe ori nu stim de ce ar avea nevoie la scoala, asa ca intrebam in stanga si in dreapta ce le-ar fi necesar pentru desfasurarea orelor. Atunci incepem sa ne intrebam retoric: "Nu ar fi mai bine sa cumparam un ghiozdan deja echipat, economisind timp si nervi?".

Daca aveti baietel, probabil ca este un admirator al lui Spiderman, asa ca va vrea sa-i luati totul cu super eroul lui preferat, iar asta nu face decat sa va ingreuneze cumparaturile. Imi permit sa va dau un sfat si sa va indemn sa-mi urmati exemplul pentru a termina cumparaturile rapid, fiindca nu mi-a trebuit mult sa gasesc aici un ghiozdan echipat cu Spiderman. Acest lucru a fost posibil datorita magazinelor Diverta si a site-ului lor oficial. 


Pentru fetite puteti alege un ghiozdan echipat din colectia Ever After High, iar daca aveti copii mai mari puteti opta pentru un ghiozdan echipat Herlitz Be.Bag Cube. Nici cei mici, care merg la gradinita, nu sunt uitati, astfel ca puteti alege un ghiozdanel din colectia Cars sau unul din colectia Sofia.

Pentru ca si sora mea era emotionata din aceasta privinta, i-am spus si ei despre aceste optiuni si a fost extrem de incantata ca cineva s-a gandit atat la noi, cat si la micutii nostri. Despre cei mici ce sa mai vorbim? Topaiau amadoi de fericire ca vor avea toate rechizitele cu personajele lor preferate din desene animate, reusind astfel sa ne dea un motiv in plus de satisafctie.


Voi ce tip de ghiozdane preferati echipate sau neechipate?

No comments:

Post a Comment