Monday, October 12, 2015

Cele mai ciudate moduri de a te uita la televizor

Am cele mai neobisnuite moduri de a ma uita la televizor, dar indiferent cat de ciudate sunt, pe mine ma relaxeaza si cred ca asta este cel mai important. Uneori "ma uit" la televizor cu spatele. Cum e posibil? Simplu! In timp ce lucrez la birou, il las deschis pe canalul cu emisiunea mea preferata, iar eu imi fac treaba, cand mi se pare ca aud ceva interesant si trebuie vazut, mai intorc cate un ochi asupra lui, apoi imi vad de treaba.
Cand am chef sa stau tolanita si sa ma uit la televizor, dar ma apasa o mustrare de constiinta ca nu mi-am facut exercitiile, dau de cateva ori din picioare cu o lene de nedescris, asta spre amuzamentul sotului meu care e sportiv si-mi zice de fiecare data ca mai bine nu mai fac nimic decat sa fac sport in acest hal. Ce stie el? O femeie vrea sa faca mai multe lucruri in acelasi timp si sa-si dea motiv sa se simta bine in pielea ei... Barbatii astia! Dupa ce ca trebuie sa ma uit la toate meciurile posibile si imposibile si sa ma prefac de dragul lui ca ma bucur cand da echipa lui preferata un gol tras de par, desi eu tin cu ceilalti pentru ca mi se pare ca joaca mai bine... Nerecunoscator domne', nerecunoscator!
Cateodata trebuie sa duc o intreaga lupta de lamurire ca sa ma pot uita o secunda la TV, pentru ca am un mic santajist care vrea sa se joace exact cand e serialul meu preferat. 
"Mami, cine e cel mai important pentru tine?"
"Tu, bineinteles. De ce intrebi?"
"Daca eu sunt cel mai important atunci de ce nu te uiti la mine? Uita-te la mine, nu la televizor!"
Si uite asa, ajung sa ma uit doar cu coada ochiului la cate o fragment din film si asta fara sa ma vada micul serif, ca incepe cu filozofia. Ma joc cu el, mai arunc cate o privire fara sa ma vada, ca atunci cand ma vede, imediat remarca: "Mami, te-ai uitat cumva la televizor? Spune-mi, te-ai uitat? Credeam ca ne jucam..." 
Nu stiu cum se face ca atunci cand se termina episodul din serialul respectiv, ii dispare si cheful de joaca...

Alteori dam cate o petrecere in pijamale si ascultam hiturile de la cate un post de muzica, prilej cu care dansam, iar la stop ne transformam in statui, topaim si facem toate trasnaile care ne  trec prin cap. Cand vin prietenii in vizita, ne uitam la ce vor ei, ca deh, asa fac niste gazde bune. De departe, modul meu preferat de a ma uita la televizor este in bratele sotului meu...
Tocmai fiindca nu ma satur de uitat la televizor, am decis sa-mi fac un abonament la UPC, nu de alta, dar am auzit ca in primele 3 luni, beneficiez de o reducere de 50% si primesc un cadou la alegere care consta intr-un pachet CINEMA sau upgrade gratuit la net de 500 mbps.


Ce sa mai? Ma pot lungi cat vreau eu la distractie, mai ceva decat Cristi Chivu!

No comments:

Post a Comment