Thursday, April 27, 2017

De ce sa-ti protejezi telefonul cu o husa sau cu o folie de protectie

Orice bun valoros trebuie protejat.





Telefoanele mobile au evoluat atat de mult incat nu le mai folosim doar pentru a conversa, ci pentru a ne face fotografii minunate oriunde ne ducem, pentru a naviga pe internet si pentru a rezolva diferite task-uri pe care inainte eram capabili a le duce la bun sfarsit doar cu ajutorul unui calculator sau laptop. Prin urmare le putem considera bunuri valoroase, nu doar din prisma preturilor, ci si din punct de vedere al functiilor pe care le indeplinesc.

Situatii in care telefonul are nevoie de protectie

 

Daca va place sa purtati telefonul in geanta, impreuna cu alte obiecte, atunci o folie de protectie si o husa de silicon va sunt indispensabile. Va puteti imagina ce s-ar intampla daca ecranul tactil ar intra in contact cu varful unui pix? Mai mult decat atat, inchipuiti-va ca iubitul vostru va roaga sa-i tineti telefonul in geanta... Deja va ingheata sufletul stiind cate obiecte potential periculoase se afla in geanta voastra. Nu-i asa ca daca ar avea o folie de protectie si el, ar fi asigurata linistea in relatia voastra?
Poate nu stiati, dar nu neaparat obiectele ascutite sunt principala problema pentru zgarieturile de pe ecranul telefonului nostru, ci firele de praf sau de nisip. Aceste micute vinovate nu pot fi tinute departe de gadget-ul dumneavoastra decat cu ajutorul accesoriilor de protectie adecvate.

Unde mai pui ca noua femeilor ne place sa fim frumoase si din cauza ca ne machiem nu de putine ori ni s-a intamplat ca o parte din fondul de ten sau de pudra sa sfarseasca pe telefon. Nu e mai bine sa punem frumusel o folie pe el si in acest mod ne pastram telefonul in siguranta? In plus, daca ne-am plictisit de smartphone-ul din dotare si vrem sa-l vindem, vom lua bani mai frumosi pe el pentru ca va arata ca nou, iar banii castigati in plus i-am putea folosi pentru a ne satisface propriile capricii.

Din pacate eu nu am luat in calcul toate aceste beneficii, nu m-am gandit la zgarieturi si nici la posibilele daune care imi pot aduce cheltuieli serioase, asadar nu mi-am protejat telefonul, iar amprentele digitale nu au intarziat sa apara. Acest inconvenient insa ar fi fost de trecut cu vederea, daca ma gandesc ca la un mic impact cu solul (telefonul a cazut de la 25 cm deasupra solului) ecranul telefonului meu s-a spart. Asta da, problema! Nu m-am putut gandi decat la husa de silicon pentru Allview si la acea folie de sticla securizata pentru Allview pe care pusesem ochii si pe care din zgarcenie nu le-am cumparat. Mi-am dat seama atunci ca aceste accesorii nu sunt mofturi, ci elemente extrem de utile pentru telefonul nostru si pentru ca acesta sa arate perfect chiar si dupa mai multe luni de la utilizare.

De ce as alege o folie de sticla securizata Tempered Glass?


Motivele sunt multiple:
- au efect de reducere a reflexiilor, marind vizibilitatea display-ului  atunci cand este utilizat sub diverse surse de lumina (trebuie sa va fi deranjat vreodata lumina soarelui si faptul ca va era imposibil sa vedeti ce apare pe display-ul telefonului vostru din cauza reflexiilor)
- folia nu zgarie, nu agata si nici nu o sa va dea o senzatie de disconfort la utilizarea telefonului
- rezistenta la zgarieturi de 9H este similara cu cea a parbrizelor auto (convenabil, nu?)
- grosimea de 0,3 mm nu afecteaza sensibilitatea ecranului la atingere
- stratul nano activ antisoc iti protejeaza telefonul de praf, de amprente digitale, de urme de grasime sau de fond ten, ba chiar si de lovituri 
- stratul cu adeziv este unul de calitate superioara

Cum se lipeste folia pe ecranul telefonului?

 

Inainte de aplicarea foliei ecranul trebuie sters foarte bine de urmele de praf sau de amprente cu ajutorul unei lavete (nu folositi nici o solutie de curatare, ci mai degraba aburul respiratiei voastre), apoi se elibereaza usor. In cazul in care apar bule de aer, acestea se indeparteaza cu ajutorul unei spatule sau a degetelor. Pare simplu, nu?

In urma experientei mele eu mi-am invatat lectia, asadar am hotarat ca noului meu telefon sa-i prelungesc viata si sa cumpar atat  o husa, cat si o folie de protectie din magazinul online Husa Folie Protectie, unde am gasit nenumarate modele de accesorii la preturi accesibile.

17 comments:

  1. Daaa e foarte buna, la telefonul precedent am avut, acum n-am mai pus si pe acesta urmeaza sa-l schimb asa ca mai vedem la urmatorul ce decizie iau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu vreau sa-mi schimb telefonul sau mai bine zis trebuie ca am display-ul spart

      Delete
  2. La ce telefon am eu.... parca nici nu-mi vine sa stric orzul pe gaste.Dar poate s-o sparge ca sa am motiv sa il inlocuiesc si atunci sigur o sa-mi iau ceva mai bun si voi alege si o folie de protectie securizata. Acum stiu de unde

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa face mama mea cand se plictiseste de un lucru. Vrea sa-l sparga ca sa aiba motiv sa se descotoroseasca de el si sa-si ia ceva pe placul ei. :))

      Delete
  3. husa nu ma intereseaza dar folie chiar se cere, protejeaza foarte bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Husa e buna daca vrei sa-l pastrezi ca nou, in cazul in care-l revinzi si vrei sa iei ceva mai multi banuti pe el.

      Delete
  4. Intotdeauna am folosit o folie de protectie, inainte foloseam folie clasica dar acum folosesc folie de sticla securizata pentru ca protejeaza telefonul mult mai eficient decat cea clasica care protejeaza numai impotriva zgareturilor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici cea clasica nu e mai prejos, protejeaza si ea impotriva transferurilor de make-up, a urmelor de grasime, a amprentelor si a zgarieturilor cum ai spus si tu :)

      Delete
  5. O folie de protectie este intotdeauna foarte buna, mai ales pentru cei care folosesc mult telefonul mobil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca in zilele noastre majoritatea folosesc mult telefonul mobil

      Delete
  6. De cand telefonul meu a incaput pe mana celui mic i-am pus de toate, l-am blindat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine sa fii precaut. Mai ales cu cei mici prin jur :)

      Delete
  7. Eu am avut folie de protectie, insa nu a fost bine prinsa si s-a inscamat rapid.
    Am renuntat la husa de protectie si rau am facut pentru ca s-a zgariat telefonul destul de tare cand mi-a cazut de cateva ori.

    ReplyDelete
  8. SI eu mi-am schimbat telefonul recent. In aceeasi zi am luat si folie de sticla si husa, nu risc nimmic la cati bani am dat pe el :))

    ReplyDelete
  9. Mi-ar trebui si mie o folie de protectie, dar deocamdata nu mai ''zbat'' astept sa imi schimb telefonul apoi imi iau folie.

    ReplyDelete
  10. De cand tot zic ca mi pun si eu o folie de sticla, a trecut un an si ceva si tot la stadiul de idee sunt.

    ReplyDelete
  11. Nu am apucat sa-mi pun folie de sticla. Am tot amanat momentul si am mers pe ideea ca sunt atenta, desi nu sunt. Ar trebui sa imi pun pentru ca am vazut cazuri in care a fost salvatoare

    ReplyDelete