Friday, April 28, 2017

Particip la Primavara BlogAwards 2017

Nu am crezut ca o sa-mi regasesc cheful de a scrie, dar miracolul s-a produs. Acum, pur si simplu, nu ma mai pot opri. Am inceput prin a participa la cateva campanii  individuale pe platforma BlogAwards, unde am avut bucuria sa fiu premiata pentru cele asternute de mine pe paginile blogului. Mi-am dat seama ca sunt doar la o campanie distanta pentru a indeplini cerinta de a participa la cel putin 75% din campaniile Primavara BlogAwards 2017, asa ca m-am gandit ca mai pot scrie doua articole pentru o campanie cu un premiu extrem de tentant pentru a bifa aceasta regula si ca poate voi avea sansa sa am un punctaj mare in clasament si sa ma bucur de premiile garantate.Nu visez la premiul oferit in campania de care mentionam mai devreme pentru ca este extrem de scump (nu cred ca am eu norocul asta), desi copilul meu ar fi cel mai fericit daca l-as castiga, apoi eu, apoi sotul, apoi prietenii care ar vrea si ei sa-l incerce, etc :)). In fine... Sa lasam visurile deoparte!

Inca mai este timp sa participati si voi! Daca nu la competitia Primavara BlogAwards 2017 ce se deruleaza pe parcursul perioadei 23 martie-1 Mai, cel putin la campaniile individuale din cadrul ei. Veti vedea ca sunt si campanii cu premii garantate. Eu consider ca merita sa va incercati norocul si sa va testati talentul de a scrie.


Pupici!


No comments:

Post a Comment