Thursday, May 25, 2017

Cum mi-am amenajat o baie de vis

modele de gresie si faianta
Imi plac baile frumos amenajate, baile in care exista suficient spatiu pentru a-mi fi confortabil, baile moderne si elegante. Cred ca am reusit si eu sa-mi amenajez o astfel de baie. Si nu, nu am avut nevoie de foarte multi bani. 

Am optat in primul rand pentru mobila la comanda, deoarece am vrut ca baia sa fie exact pe placul meu si totul sa se potriveasca perfect. Si tu poti comanda mobila pentru baie sau pentru alte incaperi din casa ta. Cel mai simplu e sa comanzi mobila online. Pe MobiliCasa.ro gasesti tot ce ai nevoie. De aici poti cumpara mobila de calitate la preturi foarte bune. 

Revenind la baia mea, voi incepe prin a va spune ca am optat pentru aceeasi nuanta de gresie atat pentru perete cat si pentru partea de jos. Am ales o nuanta maro deschis. Am optat pentru o cada normala, nu una pentru dus, chiar daca ocupa putin mai mult loc. Imi place sa fac baie in cada si am ales o cada de marime medie si am imbracat-o cu aceeasi gresie cum e cea de pe pereti. 

Foarte mult imi place partea cu chiuveta. De ce zic partea? Ei bine, cum deschid usa de la baie, in fata am un blat inalt pe care se alfa chiuveta. Dedesubt sunt cateva sertare pe care le folosesc pentru a depozita in principal detergenti, si masina de spalat rufe. Sus pe blat este asa cum am zis chiuveta, o oglinda foarte mare si un dulapior in partea dreapta, in care imi tin produsele cosmetice. 

Pentru a avea spatii de depozitare si mai multe, sus, pe un perete am dulapuri suspendate. Sunt niste dulapuri mai mici, dar foarte folositoare. In ele tin prosoapele si alte lucruri pe care le folosesc in baie. 
Toaleta e una normala, clasica, iar caloriferul de asemenea. 
Cam asa am ales eu sa-mi amenajez baia. Am spatiu suficient in ea pentru tot ce am nevoie si e foarte moderna. 

Este exact baia pe care mi-o imaginam inainte sa-mi cumpar noul apartament. Si tu poti avea o baie de vis si o locuinta de vis. Trebuie insa sa amenajezi totul cu bun gust si sa cumperi de la MobiliCasa.ro mobila perfecta.

No comments:

Post a Comment